Wist je dat jouw potentiële klant 7 contactmomenten nodig heeft voor ze beslissen of ze met je in zee gaan?
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat jouw potentiële klant tenminste 7 contactmomenten nodig heeft voordat hij of zij beslist om met je in zee te gaan. Dit betekent niet dat je 7 gesprekken aan moet gaan, maar wel dat jouw potentiële klant gemiddeld genomen 7 keer iets van jou moet zien, horen of lezen om de beslissing te kunnen nemen.
Jouw potentiële klant zal voor jouw kiezen als je laat zien dat jij de problemen, pijn, frustratie en verlangens van jouw potentiële klant kent én hier vervolgens een oplossing voor hebt.
Door je leads te voorzien van waardevolle informatie wat hen inspireert, inzicht geeft en oplossingen biedt voor de problemen, pijn en frustratie die zij hebben, kun je jouw leads laten zien dat jij als geen ander weet hoe je hen kunt helpen.
Een goede funnel is een geautomatiseerd proces die jij inzet om jouw potentiële klant kennis met je te laten maken, vertrouwd met je te laten maken en jouw potentiële klant te leren waarmee jij hen kunt helpen en daar help ik je graag bij.
Ik ben Stella Peperkoorn, Marketingcoach voor kennisondernemers. Ik help je 1-op-1 een online magneet te worden voor de juiste klanten met een ijzersterke marketingstrategie.